29. juni 2010

Rejse og in-fitting i Paris :D

Dette er udsigten fra vores værelse. Kedeligt må man sige :D

Nu er vi endelig i Paris!
Vi har lige været nede og få morgenmad. Det første måltud siden vi spiste vores madpakker i går kl. 16.40.
Men nu er vi også godt mætte.

Jeg har selvfølgelig ondt i mit ben og Lisa synes det var herre morsomt at smølfe-sparke mine knæ så jeg faldt bagover da jeg sad ved min kuffert. Den lille mide :D

Man kan ikke ligefrem kalde rejsen en succes, men det hele gik jo fint til sidst.
Flyet var forsinket pga såkaldt "Thunderstorm activity at the airport".. fint nok.. Da vi havde fået vores bagage og været på toilet i Orly lufthavn var klokken over 22.00 og vi havde ingen anden mulighed end at finde en taxi. Heldigvis var de franske taxichauffører meget venlige og vidste lige præcis hvilket hotel vi skulle til.

Det næste der så sker, er at vores reservation ikke er gået ind i hotellets system. Vi fik gratis luxus-æblejuice fordi vi næsten skulle sidde i lounchen og vente en time til det var ordnet.
Men endelig fik vi vores værelse! Klokken 23.30 kunne vi endelig smide os i en stor Queenbed (selvom vi havde bestilt Twin Beds, men skidt nu med det)..

Stakkels Lisa. Og så med smertestillende i hånden. Det ligner lidt et selvmord, men hendes hovedpine var også rigtig grim i går aftes.

En fin udsigt fra flyet af!

Lisa var meget betaget af flyturen :D

Stadig en flot udsigt!

Her sidder jeg i Aalborg Lufthavn og venter på at boarding skal begynde :)