26. juni 2010

Negle til ♥ Disneyland ♥

Nu er det jo snart mandag - afrejsedag!
Vi glæder oz så meget, vi næsten springer i luften xDDD
Heldigvis ska vi til fødselsdag i morgen og her om en times tid tager vi på besøg på en campingplads hvor der er lækker grillmad, og så er ventetiden lige til at overkomme :3

Købte en pakke med kunstige negle til Disneyland ~ \(^Π^)/ ~ elsker negle, men mit arbejde forbyder dem... *klynk*.. så nu hvor jeg har to ugers ferie, ska der oz bæres lidt negle :D
Vi sad og brugte eftermiddagen på at gøre dem rigtig fine og her er mit resultat:

Lisa lavede en rigtig flot silhouet af Mikey Mouse's hoved med sten omkring og det havde jeg da slet ikk tænkt på før jeg var helt færdig. Doh! Men så var der lidt prikker i stedet xD

5 kommentarer:

  1. Aww, hvor lyder det hyggeligt <3 Og hvor er I kreative begge to *A* Og jeg er slet ikke misundelig på jeres Disneyland tur... okay jo ;_; Hahaha, men I må have en super lækker tur!

    SvarSlet
  2. mega fede negle :D

    og jeg håber I får en god tur til Disneyland!

    SvarSlet
  3. Hvor er de fede! og jeg vil meed til disneyland D:!

    SvarSlet
  4. Det skal nok blive super sjovt ^O^ DisneyLand er DA shite.

    Og søde negle~

    SvarSlet
  5. Årh, du er god til at lave negle! De er flotte :D
    I må have en super god og hyggelig tur <3 <3 <3

    SvarSlet

Visit my webcomic!