26. april 2010

♥ WeekendClothing ♥

Så I lørdags var jeg i Bowl'nFun og jeg tror jeg var den der væltede mest rundt, og denne gang HELT uden kvalme O_ô det er et mirakel!
Outfittet så således ud (inkl. det store smil):

Er bare så glad for mine permanente extensions ♥
Men self skete der oz nogle ubehagelige ting lørdag nat i Århus (>__>)

1. Mine fødder...av...de sko...tog livet af mig da alkohollen stoppede med at virke..

2. Nogle lidt for kække fyre fik lyst til at forsøge at smække os bagi, da vi skulle i Nordea for at hæve penge (>__<) og så endda imens Michelle snakkede i telefon med sin kæreste. Vi fik da ellers heller ikke råbt "Klamme svin!" efter dem imens vi i en ninja-slange-bevægelse undveg dem xD

3. Igen på ved til Nordea, var gågaden jo fyldt af liv, og to fyre kom gående forbi os i den modsatte retning, men man kunne sagtens høre: "Hende i de hullede bukser kunne jeg godt ordne.." OG DET VAR GAMAGER, HERRE!! ØV jeg hader sårn nogel klammo-koer (>^<);;
Fuld og blind, go kombi xDD haha fjols.. FØJ o_O og så gemte vi oz bag en pølsevogn da endnu en flok kom ned af gågaden. Yikes..

4. En fyr fulgte efter Michelle og Jeg op mod bussen da vi skulle hjem, og det var sygt klamt, men endelig besluttede han sig for at stoppe os og spørge om vej xD lol.

Ellers var det en hyggelig tur xDD lavede to strikes og den ene var endda for en anden xDD DOH!!

Og min nye yndlingsdrink er:
GRØN SLUSH-ICE MED CAPTAIN MORGAN GOLD xD

3 kommentarer:

  1. SMUKT SMIL, HØHØ! Og dejligt simpelt+stylish outfit :D

    Haha, lyder som en yderst interessant bytur! XD

    SvarSlet
  2. GRØN SLUSH-ICE MED MORGAN. I LOVE YOU. <3

    SvarSlet
  3. HaHaHa interessant bytur må jeg sige o_Ô poor Nadia *hugs* xD men godt i fik en super tur ud af det haha

    SvarSlet

Visit my webcomic!