30. april 2010

Update med BILDR!! x3

Yush!
Elsker helligdage ♥ så kan man slappe af (=W=) lige med undtagelse af hvis man.......SKAL LAVE COSPLAY O________O der er EN uge til svs-con og jeg når da aldrig, aldrig at blive færdig (>________<);; kan nemlig ikk skaffe sko......men det er der vel ikk noget at gøre ved (>w>) så er det da færdigt til Genki 2010! x3

Nå... men jeg har vist os sløset LIDT i dag, for jeg har spillet (og spiller igen om lidt) AVATAR: The Game til Wii XDDDD det er faktisk et helt andet spil end det til PS3, som bygger over filmen (ÔwÔ)..

Og så kan man spille 2-player, hvor player 2 bare "hopper" ind i spillet og er med derfra med det samme ^^/ super sjovt xDDD lidt handicappet styrefunktioner, men det er vildt spændende og udfordrende ^^ ikke lige et spil man klarer med det samme ♥

HAR KØBT NY MOBIL I GÅR ♥ Har længe villet have den hvide skønhed (;W;) er super glad for den! Sony Ericssons HELT nye XPERIA. Har aldrig haft noget så nyt (^_^)

OMG har oz købt et spil ^^/ det meget omtalende MONSTER HUNTER 3/TRI. Det er ikke det vildeste spil, men det er meget underholdende når først man lærer det at kende, for det er meget forvirrende i starten (OwÔ);; ...

Købte oz nye sko xDDD
UPS! xD det var en smutter xDDD;;

OG...så har jeg stylet min Link-paryk ^^/ den ska lige ha lidt bagpå :3 Glæder mig så meget til at være Link :D

Men nu er det jo også slut med at bruge penge på den måde. Fra nu af skal der spares op og op og op og atter op!!!! Nu hvor jeg begynder i skole igen til september, så ska jeg jo lige købe kollegieværelse, nye møbler og bus/tog-kort (>w>)...jah.... så...

6 kommentarer:

  1. Sad og så AVATAR igen for så sent som en time siden... den er virkelig god, den film <3
    Og det lyder godt at spillet til Wii er bygget op om filmen, har nemlig ellers hørt, at PS3 spillet ikke skulle være noget at håbe hurra for ^^' Har dog ikke selv prøvet det endnu.
    Jeg elsker btw your Stitch phonestrap! Og din Link paryk ser lækker ud - kryds fingre for at min også snart dukker op ;_; Glæder mig til at se dig til SVS!

    SvarSlet
  2. Dejligt outfit!

    Og en skam at du ikke når at blive færdig med din Link DX Men man skal heller ikke stresse for meget!
    Parykken ser dog vildt godt ud~

    Årh, den mobil stod jeg også og kiggede på i Japan (der havde de selvfølgelig haft den i lidt tid), men synes den var lidt for..plastic agtig, hvis du forstår hvad jeg mener D: Designet er dog stadig lækkert.

    SvarSlet
  3. LINE > Faktisk er det PS3 versionen er er bygget over filmen xDD og spillene får lige mange gode ting som dårligt ting om dig OWO

    ZARSU > Den ER faktisk lidt plastikagtig, men så føler jeg heller ikk at jeg får den ødelagt xDD ahahhaa!!

    SvarSlet
  4. Haha, jeg elsker din pose : D og dine sko er bare for dejlige <3 De er meget anderledes :)

    Jeg har hørt at ps3 Avatar skulle være SÅ dårligt, haha. Men wii er bedre? lyder det til på dig..

    SvarSlet
  5. Tillykke~ >_< Med uddannelsen og alt det!
    8D... de sko ser altså dejlige ud... !

    SvarSlet
  6. Super nice outfit *0*! elsker specielt den lange fletning ^-^

    + held og lykke med din nye uddannelse ;D

    SvarSlet

Visit my webcomic!