21. april 2010

Ha-ha-hanami xD

Først...
.
.
.
SHIIIIIT, DET VAR KOLDT LØRDAG o_o
Kulden drev oz væk fra festivallen før der var gået 1½ time.. det var stygt..

Nå.. Fredag aften ankom jeg til København og blev hentet af både Bine og Allan xD yay~ De to drikker så meget kaffe sammen, at man skulle tro man kunne stille diagnose x3

UH, indskyder lige at jeg i går gav 2500 (+ ekstra for tilbehør) kr. for permanente extenshions (ØwØ) REAL PIC SOON!

.
.
.
Hanami var rigtig hyggeligt, for jeg fik set en masse mennesker jeg havde savnet (;w;) surprise?

Lørdag havde jeg og min søde engel forresten 20 månedersdag, hvilket vi havde glemt alt om indtil Emi spurgte os: "Hvor længe har I egentlig været sammen?"
Det var en dejlig (kold) dag at ha 20-måndersdag på ^^
Love you so deeply, babü ♥ ♥ ♥ Can never get enough of you!

Jeg tog ornli sygt mange billeder, for jeg fik jo faktisk mulighed for at bruge mit nye EOS450d (OwO)
Hele bunken kan ses i mit Hanami-album på FJÆSBOG!

Rigtig mange af de billeder jeg tog, var af Bine ♥ Kunne bare ikk dy mig (>W<) Det var skide hygli ^^

6 kommentarer:

  1. SHIIII- det er godt nok dyrt at få fixet hår i Danmark, det kommer bag på mig hver gang! Håber der går laaaaaaang tid før du bliver træt af dem :DD

    Awwh, dig og Bine er så søde sammen!

    Og det var virkelig en skam at der var SÅ koldt til Hanami D:

    SvarSlet
  2. OOoh <3 mesterligt taget af mig det couple billed ^3^ kunne virkelig ikke lade være da jeg så jer sådan total lovey dovey *happy* og vejret var bare en bitch!! o_o

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 20 måneder :3

    SvarSlet
  4. Haha tillykke :P

    og SHIT, det er mange penge o.o

    SvarSlet
  5. Snart 2 år ♥ Mener det virkelig når jeg siger, at I nok er det sødeste par jeg nogensinde har set ;-; Og aw, blev helt varm i kinderne da jeg så dit billede af Mads og jeg - lod slet ikke mærke til at det blev taget ^^'
    Btw, dit hår er alle pengene værd - lod mærke til hvor flot det var til hanami *^^*

    SvarSlet
  6. OMG til Hanami var de ikk permante xD det var de gamle clip-ons xD

    SvarSlet

Visit my webcomic!