4. oktober 2013

Roomish makeover!

[ Long entry ahead ♥ ]

Uuuh, det er så længe siden jeg har opdateret, og udfra sidste indlæg at bedømme, håber jeg at det er gået op for folket at jeg ikke er død, men blot begyndt på universitets hårdeste semester; 3rd semester! Gider ikke bruge for meget tid på at forklare HVORFOR det er hårdt, men vil blot sige at det er HELL. Det er nogle mega fede ting vi laver (som undervisning i computerspil-engine Unity) og skal også nok begynde at smide nogle værker op :)

I denne uge har jeg været meget syg. Det startede allerede sidste lørdag med hovedpine, som blev værre og værre indtil mandag aften/tirsdag morgen hvor jeg kunne vågne med noget influenza/forkølelses-shit, så har ikke lavet så meget i denne uge udover at ligge i min seng og prøve at følge med i hand-in deadlines fra skolen :0

Sidste lørdag var mine kære forældre på besøg 
Jeg har længe snakket om at få fjernet min seng, fordi den tager så meget plads i min lille
studielejlighed, og eftersom jeg har en hems, tænkte jeg - deroppe kan jeg da godt sove! (Jeg sover alligevel mest hos kæresten, så hvorfor ikke..)
Så de kom da lige forbi med lidt lir fra IKEA, som du havde købt for mig§

Man behøver kun nævne at man har en støvsuger, så går moder igang!

Far arbejder så hårdt!

Top-view af mine forældre!


Så nu er den flotte hvide reol/rumdeler kommet hen og stå hvor min gamle seng stod!

Det giver bare meget mere plads!

Fik også lige reoler op over mit kreative hjørne :)

Med alle mine magasiner om tegning!

 
En døjs (aka. blomst)!

Lidt halloween-gejl er alligevel kommet frem nu det er oktober :)

Sammen med udgivelsen af Windwaker HD til WiiU, udkom der en særlig udgave til 799,- med en Ganondorf figureprint figur i. Min Zelda-samling vokser hele tiden, det varmer sådan mit hjerte!

Og går man op af den stejle gamle stige, kommer:

Tadaaah ~ mit soveværesle. Skal stensikkert lige vænne mig til at ligge der. Har indtil nu kun sovet der én nat, og det var med feber og svimmelhed, så er det sgu ikke så betryggende :P Men det er skide hyggeligt!

Det var så hyggeligt at have dem på besøg - det er jo det hårdeste ved at bo så langt fra sin familie - man ser dem ikke så tit :C

Anyway, har også en Genki-con at poste om og en del andre ting, så vil til at spise lidt tomatsuppe og forberede de næste par indlæg til I søde mennesker som stadig bruger tid på at kigge lidt på min blog i ny og næ :3 wuve you!

4 kommentarer:

  1. Dit værelse ser så lækkert ud! Øv hvor er det fint <3!

    SvarSlet
  2. Super lækkert værelse, ja :D Man bliver jo helt misundelig ;)
    Jeg håber, at du har det godt!... og god bedring!

    SvarSlet
  3. Håber du kommer igennem 3. semester uden for mange kvaler ♥
    Og håber du er kommet ovenpå efter din sygdom!!

    Hvor dejligt at dine forældre lige kunne hjælpe dig med at få fat i lidt nyt til lejligheden, og få det op at stå :D Senge fylder bare SÅ meget!!
    Det er btw helt vildt fedt at se billeder af din lejlighed ♥ Og din hems er SÅ sød~! (Selvom jeg godt kan forestille mig at det må tage en del tilvænning at sove deroppe!)

    Also...jeg elsker at du har blå vinduer :'D

    SvarSlet
  4. Dit værelse ser så lækkert ud! Øv hvor er det fint <3!

    www.lover-secret.net

    SvarSlet

Visit my webcomic!