1. maj 2012

SVS-con closing in!


Making progress! :D
I øjeblikket er Danmark ramt af dejligt vejr, så nu kan man sidde udenfor og lave cosplay/eksamensopgave.
I går var jeg ude og spraye noget armor til Fenris, hvorefter jeg pletmalte med sort for at få en beskidt og "rusten" effekt på det. Jeg glæder mig ikke til at sætte mine gauntlets sammen. Det blir et sikkert helvede :P


Åndssvage knapper. Sidder om aftenen og syer dem fast med symaskinesting (i hånden). Holy sh-...cow..

Mmhh bæltespænde som jeg måtte bygge en spids på af lufttørrende clay og bagefter pletmale for at få den rustne effekt frem igen efter at have været helt sølv og shiny XD

Nå, men jeg har også lavet videre på Ghirahim's sværd:



Det var dækket med tapetklister og avispapir, og i stedet for resin og fiberglass (som breastplaten er lavet af) ville jeg afprøve noget andet materiale. Det fungerer ligesom resin, men er plastikbaseret i stedet for. Det bruger hardener, men behøves ikke en ekstra overflade som f.eks. fiberglass. Det kan også slibes med sandpapir (som jeg vil forsøge mig med i dag) og hold kæft det stinker! Det er ligeså slemt som resin og det lugter af det samme XD
Jeg vil give en lille "anmeldelse" af de her nye materialer når jeg engang er færdig med jomfru-opgaven af dem begge :P

Skal sgu nok blive spændende!




Har lavet nyt watermark til mine blog-billeder! :3

1 kommentar:

  1. Headsup. flere af Games workshops "washes" er super gode til at lave korrotions effekt med. De er tyndt flydende, og ligger sig i lag ala akvaral, hvis du lader det tørre mellem påføringerne for dybere farver.
    "ældede" en nerf pistol til Firefly larp med stor success =)

    SvarSlet

Visit my webcomic!