18. oktober 2010

Housoween og stuff siden last time :D


Uha, der er sket lidt siden sidst :3

Har ikk skrevet længe, men det er nu mest fordi, at jeg ikke synes det er sjovt at skrive indlæg uden billeder, og mit kameras autofokus er i stykker, så det er der lige nogle der skal kigge på når jeg engang får lidt flere penge (OAO) så kører med manuel fokus, så får ikk taget så mange billeder.. men men..

Well sidste weekend om søndagen var jeg inviteret til min moster og onkels bryllup i Jydeland. Jeg tog afsted lørdag formiddag, og om aftenen lagde jeg mig så syg med en heftig omkring forkølelse, som holdt mig i skak indtil torsdag eftermiddag, hvor jeg synes at have fået det helt godt igen :)

Et lille billede fra brylluppet:
Nå men selv samme aften som brylluppet, gik min oldemor bort D:
Selvom vi ikke havde set så meget til hende som før i tiden, betød hun meget for mig, så selvfølgelig tog jeg med til begravelses den efterfølgende fredag (i fredags), og jeg skal gerne indrømme at jeg græd meget snot den dag (o_o)
Det var min første begravelse siden jeg var 1½ år gammel, så det tog hårdt på mig..

Men udover DET, så holdt vi jo housewarming + halloweenfest i lørdags :D Oh man!
Vi var vist........omkring 13 mennesker og det var skide hyggeligt (OwO) stille og roligt (når man ser bort fra Aladdin-sangene) så det var rigtig hygli! Det var "kostume"-dresscode. Det skulle ikke være noget vildt, men jeg fik da alligevel skaffet mig en nazi-uniform som jeg så pænt omsyede til en politiuniform (OwO) og sammensat med lidt overskæg, blev jeg til:

OFFICER BILL WONDERMAN

Flere billeder fra festen:
Resten af billederne kan ses her!

7 kommentarer:

  1. øv jeg kan ikke stalke festbillederne :P
    så skal du ændre albummet til offentligt

    SvarSlet
  2. Er vi ikk venner på fjæs? O_O så ansøg :D

    SvarSlet
  3. HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH det sidste billede :D

    Jeg kondolerer for din oldemor D: (okay, træls at få den lige efter mit grineflip, men det er en lidt underlig context)

    SvarSlet
  4. Serious... du ligner virkelig sådan en politimand fra USA XD; den der typiske polititype fra filmene.

    Godt med bryllup og trist med begravelser...det er det altid ;_;

    SvarSlet
  5. Det er aldrig rart at miste et familiemedlem, som man holder af .-. Håber du er okay efter den omgang..

    Derudover: Det var SÅ hyggeligt i weekenden!! ;_; Virkelig <3 Hils Sabine og Kami og fortæl dem det, det var virkelig en god aften, og I bor så hyggeligt der.... Og du var for resten en super hot politimand >:3 Mhhhmmmmm, overskæg

    SvarSlet
  6. Jeg kondolerer, det er aldrig rart at miste familiemedlemmer <3

    ..JEG HÅBER SÅ SANDELIG I DÆKKEDE OP TIL EN 14. PERSON. Puhaaaa..
    Men det ser super hyggeligt ud, og din udklædning, hahaha :D Al den skæg!

    SvarSlet
  7. Ej, hvor er det bare skæbensagtig at din oldemor skulle dø på deres bryllupsaften. Noget nyt bliver skabt og noget gammelt går bort. Og utroligt synd for brudeparret at det skete lige netop den dag!!
    Jeg håber dine oldemor havde et langt og godt liv - for så er der jo ingen skam i at gå bort. Ingen lever for evigt, og hun vil altid være i dine minder og hjerte :)



    Ihh, Liv fortalte en masse om jeres indflytterfest. Lyder virkelig sjovt og hyggeligt :D Og du er en total hot politibetjent, altså. Skæg klæder dig, du burde gå med det til dagligt. Eller noget 8D

    SvarSlet

Visit my webcomic!