27. oktober 2010

Heather pt. 3

Det går hurtigt fremad med mit Heather-cosplay :D jeg må indrømme at det jeg stresser mest med er at få malet den kulisse til vores skit som skal laves XD men ska nok nå det! Ska bare lige have fat i en kæmpe balje og en HEL masse te (OwO)

My Heather cosplay is almost done :D I must admit what out-stresses me the most is the backdrop for the skit, that I have to paint as well (OwO)

Jeg har arbejdet på Heathers vest i ca, 2x4 timer og jeg mangler kun at sy det hele sammen og købe hvid velcro, så er den der :D så er vesten nemlig færdig. Det var pain in the ass at sy vat i den (O_O) for at den skulle virke mere vinter-vest-agtig xD;;

I've been working on Heather's vest for about 2x4 hours and I practically only need to sew it all together and then it's done. It was pain in the ass to add all the cotton wool to the vest tp make it more winter-vest alike xD;;

Nu er det jo sådan at jeg ikke kunne finde den slags stof jeg egentlig skulle bruge til cosplayet, så jeg købte hvidt badeforhæng XDD og Bine spildte lidt sodavand på mit stof forleden dag, men det praller bare af og lægger sig ovenpå XDDD hahahaha heldigt!

Well.. actually I'm using shower curtain.fabric for the vest and my girlfriend spilt soda on it the other day but luckily nothing happened. The soda just remained ON the fabric and didn't go through xD

I fuld gang, aye!
Me working, aye!
xD

1 kommentar:

  1. Jeg ELSKER at du gør så meget ud af de små detaljer! Total sygt at sy vat ind i vesten, men det giver den jo lige præcis det helt rigtige "feel" :D Glæder mig til at se det færdige cosplay OG jeres act ^O^/

    SvarSlet

Visit my webcomic!