30. september 2010

Nørden Nadia

Ja, titlen siger det jo :D
Jeg føler mig SÅ nørdet for tiden. Mest World of Warcraft-nørdet, men også rent uddannelsesmæssigt. Snakker meget med Magnus fra holdet som er ligeså glad og ivrig efter at lave at konstruere websites som jeg er, og vi elsker begge failblog.org, såe xDD Haha!
Så til hverdag føler jeg mig lidt som en geek på det område.

Værst af alt er nok blevet min obsession med World of Warcraft! Da jeg kom på arbejde i går og så at de havde rykket det sidste eksemplar af "Wrath of the Lich King - Collectors Edition" (EKSTRA, EKSTRA NEDSAT!) ud i butikken (fordi før stod den i sikkerhed på lageret), var jeg ved at rive store totter af mit hår ud. Jeg kan jo egentlig ikke bruge en ekstra kopi af spillet til en disse, men der er en masse ekstra ting indeni jeg godt kunne tænke mig! Og det er 278 kr minus 25%, men jeg følte ikke lige jeg havde råd til den xD åh lol, mig, arme stakkel.
Men jeg er begyndt af læse:
Super flotte illustationer! Er helt vild med den (men er blevet smidt ind i hæfte 11 som mit første så ska lige have fundet de forrige, ellers kan jeg slet ikke følge med).

Og så lige en nørd-skala:
Spiller Wow: 45 %
Skriver til min søster om WoW hver dag: 10%
Læser WoW-comics: 15%
Vil købe en tro figur-kopi af mine egne WoW-karakterer: 20%
Laver en WoW-nørd-skala: 10%

Jeg er 100% WoW-nørd XD

Nå, men er jo også begyndt at finde blyanten frem igen efter alt det her uddannelsesstarts og flytning (@w@) for slet ikke at snakke om at vi blev ringet op i dag om at vi kan overtage huset i dag i stedet for i morgen, men vi venter stadig lige med at flytte til i morgen :D

Skitsen som blev til:
Og så alt det rod jeg ska pakke i dag (@A@)
OHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO!

5 kommentarer:

  1. TILLYKKE MED HUSET I MORGEN!!!!!!!!!!!!!!! XD

    hvis det at du kan se at du kan få fingre i nogle tamrotter i den nærmeste fremtid må du endelig spørge mig om råd :)
    bare husk at de skal gå mindst to sammen, det er der ret mange der bliver overrasket over.
    Og hanner lugter meget mere end hunner og kan finde på at pisse på væggene, men til gengæld er de meget mere rolige og kælne end piger der har lidt mere energi :)

    SvarSlet
  2. Det er jo næsten det samme som ørkenrotter :3 ~ havde to hanner (den ene var min søsters men whatever xDD;). Har tl gengæld haft både han og hun hamstre, tror jeg xD sys det varierede meget mellem om Stitch var han eller hun, for det var næsten som om det skiftede, hahahahahahaa.. Men ja :3 ~ alt det der skal jo tænkes igennem. Sjovt at rotter/ørkenrotter skal gå sammen, men hamstre alene xDD men ja.. tamrotter nam nam <3

    SvarSlet
  3. "Nørden Nadia" - hahaha, genial titel x'D
    Den tegning er bare super flot *A* Begynder straks at tænke over hvilken handling der udspiller sig i billedet.. Er specielt helt vild med pigen til venstres ansigtsudtryk.. <3

    Held og lykke med at pakke alt dét ned i dag ^^' GODT det ikke er mig.. XD

    SvarSlet
  4. Haha, hvor er du sød XD <3 der skal også være plads til nørder, Nadia. Selv om du er lidt rigelig nørdet... ;)

    ÅÅååååh, albumtegneserier. The best, seriøst <3

    SvarSlet
  5. Where do you work? If I worked somewhere that sold video game items. I would be very very broke!

    SvarSlet

Visit my webcomic!