14. september 2010

Do Wants !

Jeg fik købt min drageklos-halskæde! Jeg kiggede på ulven igen og jeg vil egentlig gerne havde den, men det var alligevel overflødigt med min økonomi, selv da jeg fandt ud af at de kun kostede 100,- stykket i stedet for 150,- så jeg måtte nøjes med dragekloen.
Nu ligger landet sådan at jeg sidder rigtig godt lige nu, så gider ikke hente mit kamera hente i skabet, så det blev til et skræmmende webcambillede..

Meget skræmmende xDD *host, host*

Jeg har lavet mig en DO WANT liste fra Rakuten!
Jeg kunne finde MEGET mere, men det er er sådan set hvad jeg kan regne med måske at fremskaffe mig i løbet af året (^-^) (pga. flad økonomi).

Her kommer de så:
Søde små støvletter med frynser på siden i lyserød og beige.

En CocoLulu holdtrøje i lækker dybblå farve!!!!!

Cowboystøvletter med stjernepattern!!!!! MÅ EJES! Har ikk betsemt i hvilken farve, though :3

Super nuttet hat med sløjfe på :D

3 kommentarer:

  1. ej en masse lækre og søde ting! :)
    gid jeg kunne passe asien størrelser :'( lorte lande nå !!!

    SvarSlet
  2. Yes, DO WANTS! Haha, fuuuck de er alt for nizzle jo :D

    SvarSlet
  3. Du ser alligevel ret creepy ud på dét billed D:

    I laik zhem BOOTS!! do want :D ALL OF DEEEEM!!!

    SvarSlet

Visit my webcomic!