20. marts 2010

Piercing & 358/2 Days

Nå da da..
Jae, i onsdags efter arbejde aflagde jeg Smykke Galleriet i Århus et lille visit og fik lavet en navlepiercing. Har villet have en i et års tid, og nu har jeg endelig fået den! Jeg ville snakke med en professionel som skulle vurdere om min navle og huden omkring den var egnet til det, og hun sagde, at min type var bedst egnet til en navlepiercing.
Der har heller ingen problemer været med den overhovedet ^^/
Jeg er glad for den ♥

Og så lige en anden ting :D
Hvis I har lyst til at spille et nyt DS-spil kan jeg varmt anbefale "Kingdom Hearts 358/2 Days".. Jeg er positivt overrasket over det spil! Jeg har også spillet en del af "Chain of Memories" men at jeg kun har spillet en del af det, siger vist hvad jeg synes om det.
Hele historien i "358/2 Days" forklarer rigtig meget om Organisation XIII og Roxas som man ikke får at vide i Kingdom Hearts II, så jeg glæder mig rigtig meget til at spille Kingdom Hearts II efter jeg har klaret mig igennem "358/2 Days".. Så forstår jeg meget mere af det!

Multi-player er også tilgængelig!!!!!!
ENDELIG!!! xD

4 kommentarer:

  1. desværre har jeg ikke DS, men har da også spillet chain of memory og gennemførte det heller IKKE. XD har sådan lyst til en DS bare pga det her spil, desværre er det lidt dyrt. :C så må jeg nøjes med det spil der kommer til PSP snart. <3 og så SKAL jeg også have den nye PSP GO snart (eller til jul i julegave? 8D), for den er fucking amazing!! <3

    SvarSlet
  2. uuuh navlepiercing :O
    øv det får mig helt til at savne min :<
    jeg har bare et .. halvt hul i navlen nu der måske aldrig heler helt.. og rynket nasty hud omkring det XDD

    jeg håber at det fortsat vil gå godt med den :3
    og husk at rens den!

    SvarSlet
  3. Du har sådan en pæn mave, snyd xD

    Jeg er også i gang med at spille 358/2 Days lige nu, og jeg er helt vild med det *__* Jeg kan så godt lide, at man får så meget at vide om hele organisationen :D
    ...men jeg overvejer også lidt at købe en PSP nu, så jeg kan komme til at spille Birt by Sleep når det kommer på engelsk, jeg var så skuffet da jeg fandt ud af det ikke kommer til andre konsoller XDD

    SvarSlet
  4. Jeg vil også have en navlepiercing D: Men Kenny synes det er no-go, øvøv!

    SvarSlet

Visit my webcomic!