9. marts 2010

Min dobbeltgænger..

"Ifølge folketroen indvarsles ens snarlige død ved synet af ens dobbeltgænger."
http://www.denstoredanske.dk/Kunst_og_kultur/Litteratur/Litter%C3%A6r_terminologi/dobbeltg%C3%A6nger

Tja.. det var da jeg var omkring 8 år gammel at jeg første gang så min dobbeltgænger, og i 2007 (som 17-årig) så jeg hende igen :3
Det er faktisk rigtig sjovt, at se din dobbeltgænger....og så endda hele to gange XD weird..
Det der bla. er sjovt ved min dobbeltgænger, er at hun er en yngre model af mig selv :D og så er hun faktisk model.. lol.
Hun er sikkert 4-5 år yngre end mig, men jeg ser mig selv i hende 99% ^^
Det er nok mest ansigtets benstruktur, og vores næser har ikke samme størrelse, for ikke at nævne at hu har mindre og brune øjne OwO men altså.. jeg er sikker på at hun er min dobbeltgænger X3 indtil jeg finder min tvilling XD lol.
...

Og så fandt jeg lige et gammelt billede af mig fra min aller første skoledag ;w;

Jeg var sgu da et dejligt (seriøst) barn xD
...

2 kommentarer:

  1. HVOR ER DET UHYGGELIGT SÅ MEGET HUN LIGNER DIG O__O Scary shit!

    Og hvor var du nuttet som lille >w<

    SvarSlet

Visit my webcomic!