17. april 2012

Cosplay & eksamen!

I dag er jeg fysisk begyndt at skrive på min eksamensopgave. Lige nu mangler jeg bare at min vejleder svarer tilbage, så jeg kan sende et spørgeskema ud på facebook (nu får alle mine kære venner lov til at vise deres værd, jeg skal nemlig have så mange til at besvare skemaet som muligt!)
Imens jeg har ventet på svar (venter stadig) tog jeg mig lige nogle timer foran symaskinen. Venter lige pt på noget clay, som skal tørre og på godt vejr så jeg kan komme udenfor og arbejde med de "giftige" materialer XD

Jeg er nået rigtig langt på Fenris' jakke. Alle de grønne strimler er syet på (åh gud!) og nu er jeg begyndt på de store rygstykker han har. Shoot me plz (OwO)..

Her med bæltet på også :P ~ det sidder lidt for højt oppe, men hva faen, min mannequin er også for storbrystet til at min jakke kan lukkes om den, lol.

Spidsen på Ghirahim's sværd. Slebet let her til morgen. Skal slibes igen i morgen og så skal det tildækkes med noget hærdende materiale sammen med resten af sværdet :D

Der er nok nogle der har set at min status på facebook er gået fra i forhold til single. Nu siger jeg det, fordi der var nogle lidt akavet misforståelser på facebook, men ja søde Bine og jeg er venner nu :) ~ Gider ikk spamme det ud på facebook så nu siger jeg det diskret her. Bare så I søde mennesker der følger min blog ved hva der foregår.
Jep, det var det.

Og glemte selv at tage billeder igår, men min kære mormor og morfar er på camping her i Hillerød lige pt, så jeg blev hentet i går kl. 15.30, hvorefter de tog mig med i Silvan for at købe materialer til noget cosplay og nye pærer til mit værelse og derefter fik vi lææææækker mad!! (*w*) og GODT med hvidløg.

"I'm a garlic-breathing dragon!" <- rendte jeg rundt og grinte af mig selv igår.

Mhh..lækker aftenhimmel jeg havde igår!

Outfit fra i torsdags (nu med sutsko!).
Glemte det i forrige indlæg (^-^)'

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med din opgave! ( burde også skrive på min haha)
    Og for pokker jeg glæder mig til at se dine kostumer altså! De ser bare så flotte ud <3
    Og er glad for at høre dig og Bine stadigvæk er på god fod, eller forventede jeg da stærkt så er glad for jeg ikke blev skuffet xD I'm a master of words...
    OG DER KAN ALDRIG VÆRE NOK HVIDLØG!

    SvarSlet
  2. Stort held og lykke med eksamensopgaven! Jeg håber den bliver fantastisk og ikke giver dig for mange kvaler eller stress~

    Synes virkelig det går hurtigt fremad med dine cosplays c: Glæder mig til at se hvordan sværdet ender med at se ud!!

    Og det er dejligt at du og Sabine er modne nok til at kunne finde ud af stadig at være venner :)

    SvarSlet

Visit my webcomic!