14. september 2011

Tid til et indlæg!

Heh, det er vist lidt tid siden jeg var her :3
Nonetheless.. Der er 3 grunde til at jeg ikke er så aktiv for tiden:

1. Cosplays til J-Popcon!
2. Dragon Age II
3. Computeren er til repereation...

Fik lige en sms for en halv times tid siden om at jeg i dag kan komme og hente min computer igen :3 ~ for ca. en uge siden sad jeg i skolen og pludselig stoppede min computers blæser med at virke (._.) I paniced!
Garantien udløber her i november, så det skete på det helt rigtige tidspunkt...det må jeg give den. Men altså. har overlevet en uge uden min egen computer og har nasset en masse på Sabines (^-^);
Men nu er jeg lykkelig, for i dag skal den hjem igen :3

Vores cosplays til J-popcon er en smule pain-in-the-fucking-ass, men det er alligevel ikk så slemt som jeg troede og vi er faktisk ved at være på vej :3 ~ der mangler stadig en hel masse, men vi ska nå det!

Så er der Dragon Age... høøøøhøøhøøøøøø *snorts* ... For mig er det i øjeblikket "Game of the Year".. er ved at gennemføre det for 3. gang, og det er kun 1½ måned siden jeg købte det. ELSKER DET! Alle de valgmuligheder man har! Aaaaah~ men ja, har allerede lavet en fan-post til Dragon Age II.
Kunne dog ikk dy mig og har købt "Collector's Special Edition Walkthrough and Exclusive Artwork-book". Den kom med posten i går (^-^) den er så floooooot ~ og nu nørder jeg for at få alle 100% archievements! YES!

Min guide!

Fra gameplayed!

Nå, men udover det.. Bare for at gøre indlægget her endnu mere dagbogs-agtigt.
Har fri fra skole i dag, men har til gengæld taget en 6-timers vagt på jobbet. Det er fint nok, nu hvor vi alle er arbejdsløse fra d. 1. oktober (._.) hvor trist det end lyder..
Så sidde her - søger jobs og prøver at lære mig selv at bruge HTML-5 og CSS-3 som senere skal mases ind i noget Wordpress.. Har gang i mit "Project 2012" til hjemmesiden, som indtil nu kommer til at skulle hedde nadiaxel.dk/.com... ved ikk lige om det skal være .dk eller .com, men det finder jeg jo ud af :3

Ak jarh... nu keder jeg mig vist bare.

5 kommentarer:

  1. Hurra for dagbogs indlæg :D Din collecters bog ser super fed ud <3

    SvarSlet
  2. Super fed collectors edition O_O
    Jeg burde også snart komme i gang med Dragon Age xD.... det står og samler støv på min hylde D:

    Jeg håber, at du snart finder arbejder!

    SvarSlet
  3. Ej, hvor heldigt at din computer døde lige før garantien udløb - og ikke efter! Sådan var det faktisk også med min bærbar, haha xD

    Årh, det er så dejligt når man får fingrene i et nyt spil, som man virkelig går i dybden med :'D For mit vedkommende er årets spil på dét punkt helt klart HeavyRain <3

    SvarSlet
  4. I loved Origins. I need to play II. And, that book looks awesome!

    SvarSlet
  5. Ah, likte veldig godt boken du har, selv om det er en guide. Haha~

    Og lykke til på J-Popcon! Gleder meg til å få se bilder derfra! :)

    SvarSlet

Visit my webcomic!