21. december 2010

Got Great Do'

Glædelig jul allesammen :D

Jeg var begyndt at få den aller ledeste udvoksning, og med blond top er det meget tydeligt når sådan en 3 cm kommunefarvet leverpostegs-farvet hår kommer til syne. Jeg havde i forvejen en "Dark Blond" hårfarve liggende, men jeg ville ikke af med alt mit lyse. Fakta kom mig derfor endnu engang til undsætning, da de i øjeblikket har hårfarve og afblegning til kun 59,- !!
Så i går formiddags gik jeg ellers i krig!

Det er måske ikke heeeelt tydeligt på billedet, men alt mit mørkebrune hår er lyst blond/brunt med et orange/rødligt skær. Er mega glad for det! Farvede også en fel af mit lyse over, for det lignede jeg havde hjelm på (-__-)'
Så kan I gætte hvem vi elsker?
.
.
.

Efter Cataclysms release har jeg også spillet rigtig meget WoW! For slet ikke at tale om min endeløse snak om WoW, som faktisk har fået en af mine kollegaer som ellers svor aldrig spille WoW igen, til at spille det igen xD ~ YAY ME!
Er næsten i 80! Er 76½ med min deathknight, Featherwing (^-^)
Nu er cappen jo så steget til 85 XD;; men man begynder på alt det fede i lvl 80, såe!!!!!!!
GLÆDER MIG!

Nisse-nam-nam!

En quest indebar at Featherwing måtte ofre sit liv for at hjælpe de hvileløse på den anden side.
"Little body, lying there.. please stay.. because I'll be back sometime.."

På torsdag valfarter jeg endnu engang til Jylland og kommer først hjem til Sjælland d. 27. december engang :3 ~ glæder mig til at se familien igen!

1 kommentar:

  1. Dit hår er blevet rigtig pænt. Man kan godt se hvor du har hentet ispiration fra ;P

    Wah, de nye cat quests er awesome btw :D Glæd dig til 80-85 questene!<3 Hvilket minder om jeg stadig ikke har fået dig added til RealID... Mit er GogoNoAme@hotmail.com

    SvarSlet

Visit my webcomic!